Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

 

1. Yleistä verkkokaupasta

Käreittären verkkokaupan tuotteita myy Käreitär (y-tunnus 2924248-4, Kovik byväg 47, 66600 Vöyri).

Käreitär noudattaa kuluttajansuojalain 6. luvun etäkauppalakia. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Käreittären ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti osoitteesta kareitar.fi ostoskorin kautta. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi välittömästi onnistuneen tilaustapahtuman jälkeen. Tehdessäsi tilauksen sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tilaustietosi lisätään asiakasrekisteriimme.

3. Tilausvahvistus

Tilausvahvistuksesta käy ilmi tilauksen hinta, toimituskulut sekä yhteenveto tilatuista tuotteista. Jos et saa tilausvahvistusta lyhyen ajan kuluessa tilauksesi tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa riina @ kareitar.fi. Voit myös rekisteröityä Käreittären kaupan asiakkaaksi, jolloin pääset Omalle sivulle kirjautumalla helposti tarkastelemaan tilauksiasi eikä sinun tarvitse jatkossa syöttää osoitetietoja uudelleen.

4. Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä Paytrailin verkkomaksupalvelulla. Käytössä monia eri maksutapoja, kuten suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet, luottokorttimaksut, mobiilimaksut, Apple Pay sekä osamaksu- ja laskutusmaksutavat. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti, salattua yhteyttä käyttäen. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksun verkkokauppiaalle.

Tietoa maksutavasta Jousto Lasku & Osamaksu

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitovat seuraavat ehdot: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot .

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

5. Toimitusaika

Tilaukset pakataan ja lähetetään normaalisti 1-2 arkipäivän kuluessa ellei tuotesivulla toisin mainita. Messujen ja muiden tapahtumien aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Pidätämme oikeuden jälkitoimituksiin.

6. Toimitustapa ja toimituskulut

Tuotteet toimitetaan pakettina. Ostoskorissa ja kassalla näet eri toimitustapojen lähetyskulut. Voit valita haluamasi toimitustavan ja noutopisteen kassalla. Kaikissa paketeissa on lähetysseurantanumero, joka tulee sähköpostiisi, kun tilaus on käsitelty (tarkista tarvittaessa roskapostikansio). Kun paketti on noudettavissa, saat ilmoituksen tilauksen saapumisesta tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla. Postin paketit tulee noutaa noutopisteestä 5 päivän ja muiden kuljetusyhtiöiden paketit viikon (7 päivää) sisällä niiden saapumisesta, minkä jälkeen tilaus palautetaan lähettäjälle.

Täältä löydät tarkemmat tiedot eri toimitustavoista ja kuljetusajoista. 

7. Tilauksen peruutus ja tuotepalautukset 

Kuluttaja-asiakkailla on oikeus peruuttaa tilaus kokonaan tai osittain 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta syytä ilmoittamatta. Määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä päivästä, kun sinä tai valtuuttamasi kolmas osapuoli, on vastaanottanut tilauksen. Peruutusoikeus koskee alkuperäiskuntoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Palautettavien tuotteiden mahdollisten tuotepakkausten on oltava avaamattomia.

Palautusoikeus ei koske tilaustyönä tehtyjä tuotteita, jotka on muunneltu asiakkaan toivomusten mukaisesti. Palautusoikeus ei koske tapahtumien osallistumismaksuja ja pääsylippuja. Jos tapahtuma joudutaan peruuttamaan järjestäjän toimesta, palautetaan ostohinta asiakkaalle. 

Toimi näin, jos haluat palauttaa tuotteita tai peruuttaa tilauksen:

Ilmoita aina ensin  meille päätöksestäsi peruuttaa tilaus kokonaan tai osittain sähköpostilla riina @ kareitar.fi. 

Sinun on lähetettävä tavarat takaisin meille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä huolellisesti pakattuna. Asiakas on vastuussa vastaanottamansa tuotteen huolenpidosta ja arvon alenemisesta täyteen myyntihintaan saakka.

Asiakas vastaa tuotteiden palautuksen kustannuksista. Peruutettujen tuotteiden ostohinta palautetaan asiakkaalle viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme, kuitenkin edellyttäen, että palautettava tavara on saapunut meille ja todettu myyntikuntoiseksi. Suoritamme maksun palautuksen Paytrailin kautta sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi.  

Tavaran noutamatta jättämisen ei katsota tarkoittavan peruuttamisoikeuden käyttämistä. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 15 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.

8. Rikkoontuneet paketit

Mikäli paketista näkee, että se on selvästi vaurioitunut kuljetuksen aikana, tee huomautus noutopisteeseen jo pakettia noudettaessa. Ilmoita vahingosta lähettäjälle ja kuljetusyritykselle mahdollisimman nopeasti, mutta viimeistään 7 vuorokauden kuluessa vastaanottamisesta. Säilytä kaikki pakkausmateriaalit ja vaurioitunut tavara tarkistusta varten. Ota valokuvat vaurioituneesta sisällöstä ja pakkauksesta.

9. Ongelmatilanteet ja asiakaspalaute

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Asiakaspalautteet, tiedustelut ja yhteydenotot voit lähettää osoitteeseen riina @ kareitar.fi. Ota yhteyttä-sivulta löydät myös asiakaspalvelun Whatsapp-linkin ja viestilomakkeen.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käreitär käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

 

Shopping Cart
Scroll to Top